Yedigöllerde bir gün

Herkese merhaba! Doğayla iç içe, huzur dolu yemyeşil fotoğraflarla karşınızdayım! Biraz oranın atmosferinden ve katıldığımız turdan bilgiler aktarmak istedim gelen mesajlardan esinlenerek.

Cumartesi sabahı erken saatlerde kalktık. Tur şirketinin (SSC Tur) bizi alacağı konuma geldik. Yola çıktıktan yaklaşık 3 saat sonra Yedigöller’deydik sonunda. Adından da anlaşılcağı üzere birbirine bağlı 7 gölden oluşuyor burası. Her birini gezdik tabii ki. Önce serbest bir zamanımız vardı. Birkaç tur atıp sucuk ekmek yedik. Bu atmosferde başka ihtimal düşünülemezdi zaten! 🙂

Daha sonra gezimize tur arkadaşlarımızla birlikte devam ettik. Güzel bir rotada trekking yaptık. Gezerken gülen kayalar ve dilek çeşmesine uğradık. Ayrıca minik şelaleler gördük yol üzerinde. Turda fotoğraf sevdalıso bir sürü arkadaş vardı, ben vakit olmaz kaçırırız diye panikliyordum ama sıkıntı yaşamadık! Dilediğimce doğayı izledim, bolca derin nefes aldım. Haliyle bir sürü de fotoğraf depoladım. Turumuzu bitirip en son noktamız olan pisagor ağacına uğradık.

Eğer beni instagramdan takip ediyorsanız duyurmuştum, bir de minik vlog çekip Youtube’a yükledim bile. Eğer hala izlemeyenler varsa diye buraya linkini bırakıp yorumlarınızı bekliyorum! https://youtu.be/lG3SZ8nllDs

Bir günlüğüne de olsa şehrin kalabalıklığından uzaklaşmak, doğayla iç içe olmak bana çok iyi geldi. Güzel enerji ve bol oksijen depolayıp Ankara’ya dönüşümüzü gerçekleştirdik. Burada kamp hayalleri kurmaya başladım ben. Eminim çok güzel olur! Ve size önerim mutlaka sonbaharda da burayı görmeniz. Ben öyle yapıcam. Bu yeşilliği bir de sararmış yapraklarla düşünsenize, rüya gibi.. Şimdilik kendinize iyi bakın, bir sonrali yazıda görüşmek üzere! ❤

Bu yazı da ilginizi çekebilir